reklama

Šiesty týždeň v Paríži - to už je doba, čo?

Spravodajstvo Paríž HEC - aby informácie vo Vašom notebooku boli vždy čerstvé!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

Minulý týždeň bol dosť študijný. V prvom rade preto, že mi pribudol jeden nový predmet. Už samotný fakt, že človek miesto voľného pondelňajšieho dopoludnia odkráča do školy, vie byť niekedy pre organizmus zdrvujúci.

Druhá vec bol môj test z logistiky, na ktorý som sa musela učiť. Najviac ma pobavili slovné hračky typu: vyberte NESPRÁVNU odpoveď. Takže nielen na VŠE sú zostavovatelia testov úchylní týmto spôsobom. Fúúúúúúúúúúuuu... To som si vydýchla!

Do tretice som musela ísť do školy aj v sobotu!!! na povinný víkendový kurz. Trojdielny. Takže ešte dve soboty ma čakajú. Keď si človek odmyslí termín, tak je to celkom zaujímavý predmet o medzinárodnom managemente. V tomto predmete som prvýkrát zistila (z prieskumov), že francúzi obecne nie sú veľmi tímoví hráči. Včerajšia noc sčasti strávená dokončovaním projektu, na ktorý sa polka tímu vykašlala, je toho dôkazom. Aké vzácne splynutie teórie s praxou :)!

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Minulý utorok som sa vybrala na workshop pre potenciálych podnikateľov (nie, momentálne sa na podnikanie nechystám). Bolo to veľmi zaujímavé. Osem študentov nám postupne v dvoch minútach predstavilo svoje podnikateľské zámery a úlohou publika bolo reagovať na ne otázkami (15 minút). Projekty mi nie vždy prišli rentabilné, ale to nech posúdi banka. Účastníkov obdivujem a prajem im veľa šťastia!

V nedeľu sme boli s ďalšou slovenkou Janou (ktorá je tu na medicínskom Erasmovi, nepravidelná Y) v Musee de la Decouverte = "Múzeum objavovania". Objavili sme tam krásne obrovské modely dinosaurov, ktoré sa kývali zo strany na stranu a hrôzostrašne pri tom otvárali papuľu. Okrem nich tam boli mladí sexy vedci v bielych plášťoch, ktorí viedli prednášky pre deti. Asi sme neboli typická veková skupina návštevníkov, ale inak to bola zábava.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

No a ešte jedna zaujímavá skúsenosť z Musee de la Decouverte. Videli sme skupinu skautov, ktorí boli oblečení doslova ako Hitlerjugend (tmavomodré barety, kroje, všetci do jedného úzké šortky z hrubej látky nad kolená a kanady) a skoro vôbec sa medzi sebou nebavili. Brrrrr!

Ďalej sme navštívili Musee de l`Orangerie, čo je ďašie múzeum impresionistického a iného umenia. Majú tam oválne sály, po obvode ktorých sú zavesené Monetove obrazy lekien (obrazy majú rozmery niekoľko metrov na šírku, to znamená, že majú "vykrivené" poloblúkovité rámy). Vyzerá to veľmi pekne. Keby mi chcel niekto náhodou darovať zámok, tak avizujem, že takáto miestnosť je absolútne nevyhnutná. Výhovorky neprijímam.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Majte sa pekne, ja teraz idem niečo zažiť, aby som mala o čom písať ;)!

Jana Kosorínová

Jana Kosorínová

Bloger 
  • Počet článkov:  11
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Vravia, že mám pekný úsmev :) Zoznam autorových rubrík:  Paríž 2010Turecko 2010Nemecko - Wismar 2010

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu