reklama

Prvý týždeň v Paríži, meste lásky

Spravodajstvo Paríž HEC: Aby informácie vo Vašom notebooku boli vždy čerstvé!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Priatelia, kamaráti, fanúšikovia! Pred dnešok mám pre Vás krátke, ale o to výstižnejšie zhrnutie udalostí posledného týždňa. Čo sa mi prihodilo?

Pondelok: úspešný príchod do Paríža. Neúspešný prechod Parížom: 1,5 hodinová cesta sa natiahla na 3 hodinky. Šlapanie do kopca (cca 45 minút) s 30 kg batožiny. Úspešné ubytovanie na koleji a výdatný spánok.

Utorok: kde je Mr Doguet? - pátranie po koordinátorovi zahraničných študentov. Neúspešné. Polhodinový urputný boj s francúzskymi kopírkami. S pomocou ďalšej zahraničnej študentky skončil víťazne. Prvá hodina v mojej novej škole, na ktorú som meškala len 60 minút. Výlet do supermarketu. Večer program študentskej organizácie IS (ekvivalent buddy systému) v podobe speeddatingu a homemade francúzskych kulinárskych špecialít. Mňam!

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Streda: Deň administratívy. Podarilo sa mi nájsť Mr Dogueta. Otvorila som si zahraničný účet. Zistila som, že môj ďalší francúzsky predmet má o polovicu menšiu hodinovú dotáciu, než mal minulý semester, takže ideme double speed a ako inak, hodnotí sa aktivita, takže sa aktívne usmievam.

Štvrtok: Škola, škola, slávnostný obed s deanom na privítanie zahraničných študentov a škola.

Piatok: Vypracovali sme našu prvú prípadovú štúdiu z asi milióna ďalších, ktoré na nás čakajú. Prvýkrát som bola na obed v menze a bola to príjemná zmena. Večer pre nás IS zorganizoval krátku návštevu Louvru a dlhú večeru v reštaurácii. Podávala sa alsaská špecialita flammekueche (niečo medzi pizzou a lokšou).

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Sobota: stretávka s ďalšou skrypťankou Janou, ktorá je tento semester tiež v Paríži. Spoločná návšteva Cité des Sciences de Paris la Villette (obrovská budova plná interaktívnych zariadení, ktorá slúži ako vedecké ihrisko pre deti a dospelých). Návšteva trojrozmerného filmu o dinosauroch v slávnej striebornej "guli" Géode. Kráááásný deň!

Všetkým oddaným čitateľom prajem veľa príjemne strávených chvíľ! Ďalší článok sa objaví najneskôr budúci víkend.

Jana Kosorínová

Jana Kosorínová

Bloger 
  • Počet článkov:  11
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Vravia, že mám pekný úsmev :) Zoznam autorových rubrík:  Paríž 2010Turecko 2010Nemecko - Wismar 2010

Prémioví blogeri

reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu